GY.I.K. - Gyakran ismételt kérdések
Hogyan tudok rendelni a robinagyker.hu webáruházban?
Rendeléshez egyszerűen válassza ki a kívánt terméket, ha annak van valamilyen variációja, akkor válassza ki. Ezután nyomjon az ajánlatkérő gombra, majd töltse ki a mezőket az adataival amit kér a rendszer. Van lehetősége egyből időpontot is foglalni, hogy a telephelyünkön látványtervet tudjunk készíteni. Ezután kollégáink a lehető leggyorsabban keresni fogják Önt.
Ha segítségre van szüksége, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal!
Magánszemélyként is vásárolhatok?
Igen! Bár cégünk elsősorban nagykereskedelmi partnereknek kínál bútorokat, de FONTOS, hogy magánszemélyek számára is elérhetővé tettük kínálatunkat nagykereskedelmi áron.
Hol található a bútor raktárunk?
Raktárunk Budapest XVII. kerületében, a Jászberényi úttól 5 percre, könnyen megközelíthető helyen található. Az M0-ás autópályáról is gyorsan elérhető.
Ha ide kattint, akkor betölti a rendszer a Google térképbe a címünket.
Cím: 1174 Budapest, Régivám köz 8
Milyen típusú bútorokat találok a kínálatban?
Kínálatunkban több kategória is megtalálható, itt vannak a legkeresettebbek:
- Konyhabútor
- Fürdőszoba bútor
- Kárpitozott bútor
- Hálószoba bútor
- Szekrény bútor
- Gyerekbútor
- Nappali bútor
- Bababútor
- Irodai bútor
- Kiegészítők (matracok, párnák, előszobafalak stb.)
Van lehetőség egyedi konyhabútor tervezésére?
Igen, konyhabútorainknál látványtervezéssel segítünk megtervezni a leendő konyháját, hogy biztosan tökéletesen illeszkedjen az Ön igényeihez. Ehhez tud nálunk időpontot foglalni a bemutatótermünkbe.
Milyen szállítási lehetőségeket kínálunk?
Szállítást egyénileg is lehet szervezni a beérkezésről történt tájékoztatás után. Telephelyünkről minden vásárlónknak lehetősége van a céges munkaidőnkben, hogy önmaga szállítsa el a már beérkezett bútorát. Ha önerős elszállítás mellett dönt, akkor kérem gondoskodjon rögzítő és esetleges csomagoló anyagokról a biztonságos szállítás érdekében mivel cégünk nem vállal felelősséget a szállítás során keletkezett sérülésekre! Raktárunkból minden esetben sérülés mentesen, fényképekkel dokumentálva kerülnek átadásra a termékek a vásárlónak, szállítónak. Igény esetén, ha kéri és jelzi akkor nagyon szívesen segítünk a szállító járműbe való bepakolásban is ha időnk engedi.
Budapesti és vidéki címre történő kiszállítás esetén tudunk segíteni. Külsős szállító vállalkozóval vagyunk kapcsolatban akivel külön kell megbeszélni, itt olvashat részletesebben róla.
Mi történik, ha a termék sérülten érkezik meg?
Raktárunkból minden esetben sérülés mentesen, fényképekkel dokumentálva kerülnek átadásra a termékek a vásárlónak, szállítónak.
Ha a termék sérült állapotban érkezik, kérjük, azonnal jelezze ügyfélszolgálatunknak!
Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?
Elérhet minket telefonon, e-mailben vagy személyesen raktárunkban a 1174 Budapest, Régivám köz 8 címen.
Részletes térkép nézethet látogasson el a Kapcsolat oldalra.
Milyen fizetési módok érhetők el?
Elfogadunk bankkártyás fizetést, banki átutalást és készpénzes fizetést is személyes átvétel esetén.
Van lehetőség kedvezményre nagyobb megrendelés esetén?
Igen, nagyobb mennyiségű rendelés esetén természetesen egyedi ajánlatot biztosítunk. Lépjen kapcsolatba velünk további részletekért!